ANKET
EĞİTİM KULİSİ
KÖŞE YAZILARI
KÜTÜPHANE RAFI
GÜNÜN SÖZÜ
POPÜLER HABERLER
OKUR HATTI
FAYDALI İÇERİKLER
ÜNİVERSİTE HABERLERİ
İngiltere’de Bristol Üniversitesi’ndeki bilim adamları tarafından yaşları dokuzla 13 arasında değişen 2 bin 700 çocuk üzerinde yapılan araştırmada, D vitamini yeterli olan çocuklarda hem depresyon daha az görüldü hem de bunların gençlik yıllarında da depresyona daha az maruz kaldıkları belirlendi. D vitamini temel olarak güneş ışığından elde edilirken yağlı balıklarda da bulunuyor. D vitamininin iki türü D2 ve D3′ten en kuvvetli antidepresanın D3 vitamini olduğu tespit edildi. (gazeteport)
Yapılan araştırmalar, D vitamini eksikliği içindeki çocukların depresyona daha açık olduklarını gösterdi. ”Güneş ışığı vitamini” de denilen D vitamini yüksek seviyedeki çocuklarda akıl sağlığı problemlerinde yüzde 10 azalma görüldü.
23 Ocak 2012 / Eğitim Gündemi
Güncel eğitim haberlerinin verildiği internet sitesinde rehberlik yazıları, kitap tavsiyeleri, ilginç yazılar da yer alıyor.